Hoe te aarden? Gear om gemakkelijk te aarden in ieder moment

Gear om gemakkelijk te aarden
Zoals je in dit E-boek las, heeft aarden positieve effecten op de slaap, stemming en je energieniveau. Ook zorgt het voor minder ontstekingen in het lichaam. Maar hoe kan je gemakkelijker aarden als je in de stad..
Deel deze post:
Inhoudsopgave
    Add a header to begin generating the table of contents

    Zoals je in dit E-boek las, heeft aarden positieve effecten op de slaap, stemming en je energieniveau. Ook zorgt het voor minder ontstekingen in het lichaam. Maar hoe kan je gemakkelijker aarden als je in de stad woont en niet altijd op blote voeten kan lopen? Dat ontdek je op deze pagina.

    Verschillende manieren om te aarden

    Er zijn verschillende manieren om te aarden:

    1. Aardingsschoenen: Om tijdens het wandelen of in de stad geaard te blijven.
    2. Aardingslaken of -deken: Om tijdens het slapen geaard te blijven.
    3. Aardingsmat: Om tijdens het werken geaard te blijven.

    Aardingsschoenen

    Er zijn steeds meer verschillende aardingsschoenen beschikbaar.

    Voor in de stad:

    Voor in de stad heeft VIVO barefoot allerlei schoenen.

    Voor op reis:

    Voor op reis zijn er de Earth Runners:

    DIY earthing kit:

    Ook zijn er verschillende DIY earthing kits te koop, waardoor je je huidige schoenen eenvoudig zelf kunt aarden:

     

    Aardingslaken of -deken

    Tijdens het slapen kun je jezelf aarden door middel van een aardingslaken of -deken

    Klik hier voor een aardingslaken >>>

    Aardingsmat

    Thuis of op kantoor kun je jezelf aarden met een aardingsmat. Je kunt hier je voeten of handen op laten rusten.

    Klik hier voor een aardingsmat >>>


    .

    Geef een antwoord

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    Ontdek meer:

    mer beheersing
    Opgeloste casussen

    CASE: Van onbeheerst, obsessief & extreem naar beheerste kracht

    Afgelopen week faciliteerde ik voor Peter een 48-uurse 1-op-1 energiemanagement training (vanwege privacy redenen noem ik hem nu Peter). In deze blog lees je de casus die hierbij grotendeels naar voren kwam. In een notendop ging het erom om van onbeheerst, extreem, impulsief, obsessief en niet aan te sturen gedrag naar meer beheerste kracht en verbinding met het hart te gaan. Hieronder lees je hoe we dit samen aangevlogen hebben.

    Opgeloste casussen

    CASE: Van onrust & mist in je hoofd naar helderheid, overzicht & innerlijke rust

    Afgelopen week faciliteerde ik voor advocaat Jan een 48-uurse 1-op-1 energiemanagement training (vanwege privacy redenen noem ik hem nu Jan). In deze blog lees je de casus die hierbij grotendeels naar voren kwam. In een notendop ging het erom om van drukke dagen, onrust en mist in zijn hoofd naar meer innerlijke rust, helderheid & overzicht te gaan. Hieronder lees je hoe we dit samen aangevlogen hebben tijdens de 48-uurse RESET.

    Niet gecategoriseerd

    CASE: Vroeg & opgejaagd wakker worden

    Een paar maanden geleden faciliteerde ik voor Bert een 48-uurse 1-op-1 RESET in de natuur (vanwege privacy redenen noem ik hem nu even Bert). In deze blog ontdek je de casus die hierbij met name naar voren kwam. In een notendop ging het erom om niet langer vroeg wakker te worden met een hoge hartslag en een opgejaagd gevoel. Hieronder lees je hoe we dit samen aangevlogen hebben tijdens de 48-uurse RESET.

    Lezer van het boek?

    Ontvang alle extra tools direct in je inbox

    .